a_pink
تاريخ : شنبه 13 تير 1393 | 17:42 | نويسنده : PariSUN♛

ای پینک (کره‌ای: 에이핑크، ژاپنی: エーピンク; همچنین نوشته می‌شود: A Pink) یک گروه خواننده در کره جنوبی است که در ۱۹ آوریل ۲۰۱۱ زیر نظر کمپانی کیوب شکل گرفت. اعضای این گروه: پارک چورونگ (لیدر گروه)، یون بومی، سون نایون، کیم نامجو، جونگ ایون جی و اوه هایونگ هستند. هونگ یوک یانگ عضو سابق ای پینک بود که در آوریل ٢۰۱٣ برای تمرکز در درس‌هایش گروه را ترک کرد.

در ۱۳ آوریل سال ۲۰۱۱ تیزرهایی از گروه منتشر شد که نظرها را به خود جلب کرد و بعد از آن در ۱۹ آوریل اولین مینی آلبوم آنها با نامSeven spring of A pink منتشر شد و موزیک ویدیو این آلبوم با نام Mollayo با عنوان انگلیسی I Don’t know مورد توجه قرار گرفت. این گروه به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و عنوان پینک پاندا (pink panda) را برای باشگاه طرفدارانش انتخاب کرد. در ۲۲ نوامبر همان سال با دومین مینی آلبوم خود به نام snow pink بازگشتند و پس از آن در یک مراسم خیریه اعضای گروه لوازم شخصی خود را به حراج گذاشتند و به نیازمندان کمک کردند. در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۱ جایزه بهترین گروه جدید دختر را در جشنواره MAMA از آن خود کردند.

در ۱۳ مارچ ۲۰۱۲ ایون جی با yoseob عضو گروه بیست یک آهنگ با نام love day منتشر کردند. ۳ ژانویه ۲۰۱۳ ایون جی با Hyunseung عضو بیست آهنگ دیگری منتشر کردند و بعد از آن موزیک ویدیو مشترک ای پینک و بیست به نام Oh My Baby منتشر شد. ای پینک و سایر گروه‌های کمپانی کیوب (بیست و 4Minute) در هنگ کنگ چند اجرا داشتند. ۲۳ آوریل همان سال یوک یانگ اعلام کرد از گروه جدا خواهد شد تا روی درسش تمرکز کند و کمپانی نیز وعده داد گروه با یک عضو جایگزین باز خواهد گشت که این اتفاق نیفتاد و ای پینک با شش عضو به کارش ادامه داد.

۵ ژوئیه۲۰۱۳ این گروه با همان ۶ عضو با آلبوم Secret Garden بازگشتند، آلبومی که سر آغاز رشد و پیشرفت آنها شد. دو موزیک ویدیو منتشر شده از این آلبوم با نام‌های NoNoNo و U You بسیار مورد استقبال قرار گرفت و جوایز بسیار زیادی را در جشنواره‌های متعدد از آن خود کرد. آنها اولین جلسه رسمی خود با طرفدارانشان را در کره جنوبی، تایوان و سنگاپور برگزار کردند و موفق شدند در جشنواره MAMA سال ۲۰۱۳ جایزه نسل بعدی ستاره جهانی را دریافت کنند. ای پینک با گروه گیرلز دی (Girls Day) هم چند کنسرت مشترک داشته اند.

در ۹ ژانویه ۲۰۱۴ با آهنگ Good morning baby از طرفدارانشان به خاطر حمایتشان تشکر کردند. در۱۴ مارچ ۲۰۱۴ به عنوان سفیران روابط عمومی از طرف اداره نیروی انسانی نظامی منصوب شدند. ۳۱ مارچ با مینی آلبوم pink blossom بازگشتند و آهنگ Mr.Chu از این آلبوم به محض انتشار در صدر چارت‌ها قرار گرفت.

آلبوم Pink LUV ای پینک در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد و آهنگ لاو (Luv) از این آلبوم مورد استقبال زیادی قرار گرفت. در تاریخ ۱٩ آوریل ٢۰۱۵ به مناسبت سالگرد گروه ای پینک موزیک ویدیو Promise U منتشر شد.



نظرات شما عزیزان:

ajitam
ساعت17:44---13 تير 1394

پاسخ:؟؟جونز


http://jungjiseok.loxblog.com/images/smilies/smile%20(0).gif
ساعت17:43---13 تير 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: