تاريخ : پنج شنبه 25 مهر 1392 | 16:32 | نويسنده : PariSUN♛

یادگیری حروف و تلفظ

درس های گذشته دستور زبان

یادتان باشد قبل از خواندن این درس باید با حالت های رسمی و غیر رسمی آشنا باشید که تمام اینها در بیست درس اول گرامر توضیح داده شده ^^

======================

در درس قبل با 는것 /ㄴ것 آشنا شدید.  و آموختید که...

날씨가 춥는것 که هوا سرده

날씨가 추운것 که هوا سرد بود

اما ㄹ것

날씨가 추울 것 که هوا بخواد سرد شه. / که هوا سرد خواهد شد.

 

 این ㄹ것 کاربرد های زیادی دارد در این درس و درس بعدبا کاربرد های ان آشنا خواهید شد...

ساخت زمان آینده در زبان کره ای

ㄹ+것+이다 + ریشه ی ساده ی فعل

 

나는 낚시할것이에요

Na neun Nakkshi halgushieyo

من ماهیگیری خواهم کرد = میخوام ماهیگیری کنم= i will fish/ i'm going to fish

나는 놀것이에요 naneun nol gushieyo

من بازی خواهم کرد یا من می خوام بازی کنم.

 

نکته ی بسیار مهم:

در کره ای صورت های متفاوتی از 것이다 می بینید...:

وقتی فعل 이다 به   زمان حال   ببرید معنای آینده می دهد و ما ترکیب 것이다 را به فرم های زیر می بینیم:

게요

거예요

것이예요

겁니다

것이다

 مثال:

난 놀러 공원에 갈거예요/갈게요 /갈 것이예요/ 갈게/갈겁니다/갈것이다

من برای بازی کردن به پارک می روم (خواهم رفت/ می خواهم بروم)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: